Voor ondernemers

Salarissoftware voor soepelere betaaldagen

Geautomatiseerde salarisadministratie in de cloud, op werknemers gerichte apps en extra functies voor het mkb.

Automatiseer processen, betalingen en rapportage

  • Jouw administratief medewerker

    Je zult merken dat je met onze salarissoftware veel tijd bespaart op de loonadministratie. Wij durven wel te zeggen dat het voelt alsof je een extra administratief medewerker hebt.

  • Geautomatiseerde salarisadministratie

    Bespaar tijd en voer jouw salarisadministratie op de automatische piloot uit. Het salarissysteem handelt handmatige taken voor je af.

  • Medewerkervriendelijk

    Betaal jouw medewerkers snel en veilig. Jouw medewerkers kunnen uren, afwezigheden, vakantieaanvragen, onkosten en reizen registreren op desktop of mobiel.

Maandelijks ontvangen medewerkers van meer dan 250.000 Nederlandse bedrijven hun loonstrook met software van Visma

Ons salarisprogramma
voor ondernemers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

Met Nmbrs zijn alle personeelszaken, van loonadministratie tot contractmanagement, een fijne ervaring voor elke gebruiker.

Lees meer over Nmbrs
2.5K+
klanten
250K+
bedrijven

Integreer met andere producten voor een compleet overzicht

Tijdregistratie

Digitale tijdregistratie is een belangrijk element in de automatisering van de bedrijfsadministratie. Maak een einde aan de handmatige invoer van werkuren, afwezigheden, rijtijden, onkosten en overuren - en krijg een nauwkeurige en betrouwbare basis voor het berekenen van de lonen.

Kostenbeheer

Maak een einde aan stapels verfrommelde bonnetjes en implementeer een eenvoudig proces voor het registreren en goedkeuren van uitgaven. Integreer het onkostenbeheer met jouw salarissysteem, zodat de uitgaven van werknemers automatisch naar het salarissysteem worden overgebracht en verwerkt.

Ontdek meer opties voor jouw bedrijf

Bekijk onze boekhoudprogramma's die allemaal integreren met Nmbrs.