Article
Hoe keuzevrijheid in software klantgericht werken stimuleert
8/2/2022
Digitalisering, Innovatie
Article
Hoe keuzevrijheid in software klantgericht werken stimuleert
Digitalisering, Innovatie
February 8, 2022
Hoe keuzevrijheid in software klantgericht werken stimuleert
Digitalisering, Innovatie
8/2/2022
Article
Hoe keuzevrijheid in software klantgericht werken stimuleert
Digitalisering, Innovatie
February 8, 2022
Article
Hoe keuzevrijheid in software klantgericht werken stimuleert
Digitalisering, Innovatie
February 8, 2022
Keuzevrijheid is erg belangrijk bij Van de Mortel. Peter: ‘We kiezen voor de software die het beste bij ons past. Werkt een product niet meer? Dan willen we kunnen kiezen voor iets anders.’ Daarom past de visie van de Visma Connected Experience voor accountants zo goed bij hem. ‘Bovendien vind ik alle bedrijven onder de Visma-paraplu klantgericht en laagdrempelig. Ze luisteren en je hebt – ook als klein bedrijf – iets in te brengen.’
Met Single Sign On (SSO) zorgt Van de Mortel nu al voor een makkelijke ingang vanuit PinkWeb naar Yuki en Nmbrs. ‘En de CRM-oplossing van RADAR360 is onze spin in het web die informatie synchroniseert tussen pakketten’, vult Peter aan. Hij kijkt uit naar de toekomst binnen Visma. ‘Ik kan niet wachten. De neuzen staan duidelijk dezelfde kant op en ik zie steeds meer samenwerking.’
Benieuwd hoe Kantoor Van de Mortel de Visma Connected Experience voor accountants inzet voor optimale processen?